Το πρόγραμμα "Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία" στόχευε να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με γνώσεις και εργαλεία που αφορούν τις σύγχρονες παιδαγωγικές και μουσικοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις, ερευνητικά πεδία που φωτίζουν τη μουσική διδασκαλία-μάθηση και δεξιότητες μουσικής και μουσικοπαιδαγωγικής πράξης. Το πρόγραμμα εμβάθυνε στις βασικότερες θεωρίες της αναπτυξιακής ψυχολογίας του παιδιού και στη σημασία της μουσικής στην ανάπτυξή του. Αναλύθηκαν τρόποι με τους οποίους η μουσική συμβάλλει στην ενίσχυση της συναισθηματικής και κοινωνικής επίγνωσης και επάρκειας του παιδιού, και η σχέση της με τις σημαντικότερες
κοινωνιολογικές, φιλοσοφικές και αισθητικές θεωρίες. Δόθηκε έμφαση στο παιδί μέσα στο οικογενειακό και το πολιτισμικό πλαίσιο στο οποίο μεγαλώνει, εξετάζοντας θεματικές όπως: η μουσική επικοινωνία μητέρας-βρέφους, η διυποκειμενικότητα στο
οικογενειακό περιβάλλον, και η επικοινωνιακή μουσικότητα. Δόθηκε έμφαση στην έννοια της ομάδας, της μουσικής στην κοινότητα και της συμπερίληψης και διερευνήθηκαν τρόποι ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία στην προσχολική αγωγή. Επιπλέον μελετήθηκαν τρόποι ένταξης παιδιών προσφύγων στην πολυπολιτισμική μικτή τάξη και στις αρχές και κατευθυντήριες γραμμές του Καθολικού Σχεδιασμού για τη Μάθηση.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε τρεις (3) κύκλους. Απευθυνόταν σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας, μουσικούς, παιδαγωγούς όλων των βαθμίδων και ειδικεύσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν τις γνώσεις και δεξιότητες στο πεδίο της μουσικής αγωγής και της προσχολικής ηλικίας. Επίσης απευθυνόταν σε αποφοίτους Ωδείων, ΙΕΚ ή άλλων σχολών που
σχετίζονται με το αντικείμενο.
Επιστροφή