Το έργο BRENDA αφορά στη δημιουργία διαδραστικών διαδρομών αφήγησης και δυναμικής περιήγησης στην πόλη του Κιλκίς και άλλων πόλεων της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς, με χρήση σύνθετων συστημάτων επαυξημένης πραγματικότητας.
Το έργο συνοψίζεται στα παρακάτω αντικείμενα:
1) Στη σχεδίαση, δημιουργία και λειτουργία καινοτόμων διαδραστικών διαδρομών αφήγησης (digitaltours) με στόχο την ανάδειξη της πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς του Κιλκίς, προοριζόμενων για διαφορετικές κατηγορίες χρηστών, κυρίως επισκέπτες, αλλά και τους κατοίκους της πόλης και του Νομού.
2) Στη σχεδίαση και δημιουργία διαδραστικών παιχνιδιών εξερεύνησης (exploration games) με θέματα από την γαστρονομία και τις παραδοσιακές συνταγές των κατοίκων του Κιλκίς, αλλά και ιστορικά θέματα.
3) Στην δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας για την υποστήριξη των παραπάνω λειτουργιών η οποία θα προσφέρει δυνατότητες:
α. Ενημέρωσης των επισκεπτών σχετικά με τις διαθέσιμες γαστρονομικές συνταγές και το σχετικό πολιτιστικό απόθεμα που ήδη διαθέτει το Επιμελητήριο Κιλκίς, επιλογή και πρόσβαση σε αυτές με χρήση των προσωπικών συσκευών επικοινωνίας τους. Οι συνταγές αυτές θα «ανοίγουν» πλήρως όταν ο χρήστης – κάτοικος – επισκέπτης της πόλης επισκεφθεί τα μαγαζιά στο εμπορικό κέντρο του Κιλκίς τα οποία θα προσφέρουν τα υλικά για τις συνταγές αυτές. Κάθε φορά που ένας χρήστης επισκέπτεται ένα μαγαζί (π.χ. παντοπωλείο), θα πρέπει να χρησιμοποιεί την συσκευή tablet (κινητό τηλέφωνο ή ταμπλέτα) για να «βρίσκει» την επαύξηση που έχει δημιουργηθεί για το υλικό αυτό και να του «αποκαλυφθεί» το επόμενο μέρος – σκέλος της συνταγής.
β. Στη δυνατότητα που θα παρέχεται σε εξωτερικούς φορείς (κατόχους καταστημάτων με υλικά σχετικά με τις γαστρονομικές συνταγές) να προσθέτουν περιεχόμενο πολυμέσων στα σημεία που προσφέρουν τα υλικά για τις συνταγές, δημιουργώντας καινούργιες θεματικές – γαστρονομικές διαδρομές προσβάσιμες ιδιωτικά κάτω από τον προσωπικό τους λογαριασμό πρόσβασης. Με αίτηση του φορέα και την έγκριση από τον διαχειριστή του συστήματος, το νέο αυτό περιεχόμενο θα γίνεται ορατό από όλους τους χρήστες ως μια νέα διαδρομή προσθέτοντας υπεραξία στο σύστημα. Ο διαχειριστής μετά θα επιλέγει εάν θα επιλέξει να υπάρχει επαύξηση ή όχι στην υπηρεσία ή το προϊόν που παρέχει. Εάν επιλέξει να υπάρχει επαύξηση, και επομένως κάθε γαστρονομική συνταγή να αποκαλύπτεται έως ένα βαθμό εφόσον ο πελάτης – χρήστης επισκέπτεται το κατάστημα, τότε θα πρέπει να αποδώσει ένα μέρος (commission) για κάθε κλικ ή ενεργοποίηση επαύξησης που πραγματοποιείται.
γ. αξιοποίησης της μετα-πληροφορίας των επισκεπτών από τις λοιπές επιχειρήσεις για τη στρατηγική τους τοποθέτηση όσον αφορά τις μάρκετινγκ καμπάνιες και τη θέση τους στον ανταγωνισμό. Ειδικότερα, οι επιχειρήσεις θα συνεργάζονται έτσι ώστε να προκύπτουν loyalty δώρα και επιβράβευση στους πελάτες των καταστημάτων, μέσω ειδικών προσφορών (για παράδειγμα, εάν ο πελάτης αγοράσει επιπλέον υλικά από το παντοπωλείο, τότε θα έχει έκπτωση 20% σε γεύμα από συνεργαζόμενο κατάστημα εστίασης).δ. την ενημέρωση των πολιτών – επισκεπτών σχετικά με το ιστορικό απόθεμα του τόπου και τη δημιουργία αφηγήσεων και διαδραστικών σεναρίων εκμάθησης της ιστορίας. Τα διαδραστικά σενάρια μπορεί επίσης να είναι exploration σενάρια, με δυνατότητες να «κερδίζει» κάποιος από προσφορές – δώρα από συνεργαζόμενα καταστήματα – επιχειρήσεις στο Κιλκίς.
Το έργο αρχικού προϋπολογισμού 622.840,00 € υλοποιήθηκε με την σύμπραξη των Φορέων: Επιμελητήριο Κικλίς, Interactive Arts Lab (InArts) Ιονίου Πανεπιστημίου (μέσω του ΕΛΚΕ Ιονίου Πανεπιστημίου), 224.ARLISE Μ.Ε.Π.Ε., HoneyBee AudioVisual.
Επιστροφή